نگارش انواع رزومه های انگلیسی تخصصی و حرفه ای

آموزش های مربوط به نگارش انواع رزومه های تخصصی و حرفه ای

متخصص نگارش رزومه انگلیسی و CV تخصصی

متخصص نگارش رزومه انگلیسی و CV تخصصی

به دنبال رزومه انگلیسی یا CV تخصصی هستید که به شما در رسیدن به شغل رویایی‌تان کمک کند؟ در این صفحه، خدمات حرفه‌ای نگارش رزومه و CV به زبان انگلیسی را به شما معرفی می‌کنیم.

من، فاضل احمدزاده، متخصص نوشتن رزومه انگلیسی با سابقه‌ی درخشان هستم. رزومه و CV‌هایی که من می‌نویسم، متناسب با نوع موقعیت شغلی که برای آن درخواست می‌دهید، تنظیم شده و به شما کمک می‌کند تا در میان انبوه رزومه‌های دیگر، متمایز شوید.

انواع رزومه انگلیسی و CV که می‌نویسم:

  • رزومه انگلیسی کاری (Business Resume): رزومه‌ای حرفه‌ای و باکیفیت که مهارت‌ها و تجربیات شما را برای مشاغل تمام‌وقت و پاره وقت در بخش‌های مختلف کسب‌وکار برجسته می‌کند.
  • رزومه انگلیسی تحصیلی (Academic Resume): رزومه‌ای دقیق و تاثیرگذار که سوابق تحصیلی، پژوهشی و افتخارات علمی شما را برای پذیرش در دانشگاه‌های خارجی یا درخواست فرصت‌های مطالعاتی به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد.
  • CV تخصصی (Curriculum Vitae): سندی جامع و مفصل که به طور کامل سوابق تحصیلی، پژوهشی، تدریسی و تجربیات حرفه‌ای شما را برای موقعیت‌های دانشگاهی و پژوهشی به نمایش می‌گذارد.
  • علاوه بر نگارش رزومه و CV، در نوشتن نامه‌ی پوششی (Cover Letter) حرفه‌ای نیز به شما کمک می‌کنم. نامه‌ی پوششی متنی است که در کنار رزومه یا CV خود ارسال می‌کنید و به کارفرما می‌گوید که چرا برای آن موقعیت شغلی خاص مناسب هستید.

برای آشنایی بیشتر با خدمات و نمونه کارهای من، می‌توانید مقالات زیر را مطالعه کنید:

10 نکته برای نوشتن رزومه انگلیسی حرفه ای

طول رزومه انگلیسی چقدر باید باشد

کلماتی که نباید در رزومه انگلیسی بکار برید

رزومه نویسی: مهارت های سخت در مقابل مهارت های نرم

6 قانون طلایی برای نوشتن رزومه حرفه ای انگلیسی


آماده‌اید رزومه یا CV انگلیسی تاثیرگذار خود را داشته باشید؟ همین حالا با من تماس بگیرید (09122237618) تا در مورد نیازهایتان صحبت کنیم و رزومه‌ای بنویسم که برای شما در بازار کار و رقابت با سایر متقاضیان، برتری ایجاد کند.

 

نگارش رزومه و سی وی انگلیسی برای رشته ها و مشاغل مختلف
رزومه تحصیلی و آکادمیک
رزومه شغلی و حرفه ای
نویسندگان